Tule mukaan vaikuttamaan ja toimintaan!

Kaikilla jäsenillämme on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua yhdistyksemme toimintaan. Toivotamme jäsenet tervetulleeksi mukaan!

Yhdistyksen ylintä päätösvaltaa käyttää yhdistyksen kokous (jäsenkokous). Sääntömääräisiä yhdistyksen kokouksia on vuodessa yksi, joka pidetään maalis-toukokuussa. Kokouksessa linjataan yhdistyksen toimintaa ja taloutta. Yhdistyksen hallitus toimeenpanee päätökset ja vastaa yhdistyksen edunvalvonnasta siltä osin kuin sitä ei hoideta Akavan Erityisalojen (AE) toimesta. Teemme vaikuttamisessa, edunvalvonnassa ja jäsenpalvelujen tarjonnassa kiinteää yhteistyötä Akavan Erityisalojen kanssa. Akavan Erityisalat on monialainen ammattiliitto, johon kuuluu 22 itsenäistä jäsenyhdistystä. Akavan Erityisalat kuuluu Akavaan.

Keskeisin toimintamuoto on jäsentilaisuudet, joissa käsitellään ajankohtaisia koulutuspoliittisia aiheita ja työmarkkinakysymyksiä. Samalla tavataan muita jäseniä keskustelun ja rennon yhdessäolon merkeissä. Yhdistys järjestää jäsenille myös erilaista virkistystoimintaa.

Jos työelämän kehittäminen kiinnostaa ja haluat olla aktiivisemmassa roolissa, ole yhteydessä: oat.yhdistys@gmail.com.

OATin jäsenten jakauma työnantajittain

Yhdistyksen hallitus